Özlem nickleri

Aşkı ve sevgiyi anlatan özlem nickleri yle, msn nickleri

O vefasiz kalbin hissetmesede.. Sana bu sarkiyi dinletecegim.. Bu askin ugruna ömrüm bitsede.. Sana sevmeyi ögretecegim...

Bir ilk gibi yaşayacağım içimde, kalan son sevgi parçasını seninle, sakın ayrılmayalım aşkım ölsem bile ellerinde...

Allahım kendim için birşey istemiyorum, sadece anneme elma yanaklı,bal dudaklı,sütun bacaklı bir gelin görmek nasip et..

Dün rüya yarin hayeldir; rüyayi mutlu, hayati umutlu yapan bugündür gönlün neyi özlüyorsa yarinlar onu getirsin.

Git RüzGar Ona SeVdiGiMi SöLe Ona NEFeS Gißi MuHtAÇ OlDuguMu UgRuNDa ÖleßiLeCegiMi SöLe Ama $uNuda UnuTMa EgeR ßeNsiZ MuTLuYSa SuS Ve SeSSizCe GeRi DöN..!

SENI OZLUYORUM" desem "DILEGIMSIN" desem "BIRTANEM" desem "CANIM" desem "SENI SEVIYORUM" hemde olesiye desem "SEN" ne dersin?

ask bittikten sonra arkadas kalalim derler!!!! gule baska isim verirsen degisik kokarmi??????

Beni unut diye haber göndermişsin önce bir düşün hatırlamaya değermisin?

Sana o kadar kırgınım ki, seni bin parçaya bölsem yetmez. Ama kaybolacak bir parçanada gönlüm elvermez...

Yalnizligim yanimda kimse olmadigindan degil, yalnizligim yanimda sen olmadigindandir be gülüm...

Seni bulmaktan çok aramak isterim! Seni sevmeden önce anlamak isterim! Seni bir ömür boyu bitirmek değil de sana hep yeniden başlamak isterim.

ѕöуℓє вαηα ναямı αşкıη тαвιяι/уαηıуσя ιçιм ναямı вυηυη тαмιяι/αşкѕız уαşαηмαz,öℓüм∂єη уσк öтєѕι/вöуℓє ∂ιуσя∂υ вιя αşк şαιяι...

göηüℓ ρєη¢єяєѕιηι αçıк вıяαмαz σℓαу∂ıм кιмι ¢αмıηı кıя∂ı кιмι çєяçєνєѕιηι... тαмιя є∂є¢єк göηüℓℓü αяαηıуσσ)

Yıldızların buluştuğu yerde bekliyorum seni.Gelirsen görürüm,gelmezsen ölürüm..

Hafif hafif çiseleyen yagmurda kalirsan; Saçlarini oksayan her tanede BENI HATIRLA

Gülebildigin kadar mutlusun, üzülme bil ki agladigin kadar güleceksin, sakin bitti sanma herseyi,SEVDIGIN KADAR SEVILECEKSIN...

Kavuşmak ölüm ise hasretin zulüm, elbet kavuşuruz bekle be gülüm, tek sana aittir kanayan şu gönlüm,ben yolumu çoktan çizdim, ya sen yada ölüm,aşkım

Seviyorum sevmenin aci verdigini Her sevenin sevilmedigi bile bile ... Ama yine de bir umut tasiyorum .Belki seven sevilir diye.

Eger bir gün ayrilirsan sevdiginden, yas akmasin gözlerinden sitem etme deymez. Gercek seven asla terk etmez...

sevmeye niyetliysen iyi düsünmelisin gülmeyi bilip aglamayi ögrenmelisin


Ele avuca sığamıyorum hiç bir şey için söz veremem yere göğe uçuyor kaçıyor kalbime ben bile hükmedemem bana güvenme sakın sabıkam ihanetten ne sen çal hayatımdan ne ben seninkinden..

GOZLERINDEN SUZULEN BIR DAMLA YAS OLMAK ISTERDIM. GOZLERINDEN DOGUP, YANAKLARINDAN SUZULUP, DUDAKLARINDA OLMEK ICIN...

Aşk dudaktan çıkan bir kelimde değil gözlerden akan yaştır.Maksat bir sevgili uğruna ölmek değil uğrunda ölünecek bir sevgili bulmaktır.

+°+ DünYaDa Hiç KimSeYe GüVenMe CünKi BeYaZ GüLüN BiLe GöLGeSi SiYahTir °+°

(%) SeNi SeVeRim, SeNi SeVeNide SeVeRim, SeNi BeNiM KaDaR SeVeNiDe KuRsUnA DiZeRim (%)


Güldüm Aglattilar,Sevdim Aldattilar,Sarildim Biraktilar,Saolsun Dostlar,Sevenler,Sevilenler,Beni Zorla $air Yaptilar



Delice sev,haince terket ama ALDATMA...(yoksa...)


Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan sevgimi…

·$20(ci)_вιя ιℓк gιвι уαşαуα¢αğıм ιçιм∂є, кαℓαη ѕση ѕєνgι ραяçαѕıηı ѕєηιηℓє, ѕαкıη αуяıℓмαуαℓıм αşкıм öℓѕєм вιℓє єℓℓєяιη∂є...(ci)


sen sew seni seveni dagda çoban olsa bile,,,sewme asla seni sewmeyeni şu gördüğün alemde kral olsa bileee


Şişeden Kadehe Boşalan şaraba değil 3 çarşafla sarılan cigaraya geğil 2 çayla patlayan hapa değil BEN SAnA Muhtacım BE GÜZELİM


İnsanın Hayatı Tesadüflerle Geçermiş Seni Tanımakta Tesadüfse Sanada Sokayım Öle Tesadüfede

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Özlem nickleri"

Yorum Gönder