Pazar Kahvaltısı


Misafir ağırlamaktan büyük zevk duyuyorum, özellikle de kahvaltı sofrasında. Tamam yoruluyorum, her seferinde yetişmeyecek telaşına kapılıyorum, ama bir davetim varsa bir hafta öncesinden neler yapacağıma karar veriyorum, araştırıyorum, sofra düzeninin nasıl olacağını hayal ediyorum ve çok sabırsızlanıp, büyük bir sevinç yaşıyorum. Hele ki her şey beğenilip yenilince acayip mutlu oluyorum. Hafta sonunda aile efradı ile böyle güzel bir kahvaltıda tekrar buluştuk. Herşey tam istediğim gibi geçince haftaya azıcık yorgun, ama çok mutlu başladım.

- Cevizli rulo

- Sevgili Pelin yayınladığından beri yapmaya niyetlendiğim Hamayili Börek. Gerçekten de gelen yorumlar hep "milföy hamurundan mı bu börekler?" oldu. Denemenizi şiddetle öneriyorum.

- Görümcemin yaptığı yufkadan bohça böreği

- Krep

- Biberli domatesli sosis

- Peynir rendeli&zeytinyağlı domates salatası

- Soka turşusu (süt turşusu)&Cevizli Ezme

- Tartı

- Peynir Tabağı (hellim, cevizli tulum, beyaz peynir, kaşar peyniri, baharatlı koyun peyniri)

- Nutella, tereyağı, kaymak

- Zeytin kayığı :)

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Pazar Kahvaltısı"

Yorum Gönder