sebzeli mercimek çorbası....

madem diyetteyim sebzeli birşeyler olsun dedim

yemekteyiz yarışmasında seyrettim
çorbayı pişiren bey tarifi kayınvalidesinden aldığını söyledi
malzemeler
- 1 su bardağı kırmızı mercimek
- küçük bir demet semizotu
- 1 adet orta boy patates(rendelenmiş)
- 1 adet orta boy havuç(rendelenmiş)
- 1 adet küçük soğan(rendelenmiş)
- yarım demet dereotu
- yarım demet maydanoz
- orta boy bir kase dolusu küçük parçalara bölünmüş brokoli
- tuz - karabiber
- 2 yemek kaşığı zeytinyağı
- sıcak su
hazırlanması
- soğanları rendeledim ve zeytinyağının içerisinde soğanlar şeffaflaşana kadar kavurdum
- rendelenmi patates ve havuçları ilave ettim
- mercimekleri ilave ettim karıştırdım çok az kavurdum sıcak suyu ilave ettim
- temizleyip yıkadığım ve iri iri doğradığım semizotu - maydanoz - dereotunu ilave ettim
- brokolileri ilave ettim
- tuz - karabiber ilave ettim
- kısık ateşte sebzeler yumuşayıncaya kadar pişirdim
- blenderden geçirdim

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "sebzeli mercimek çorbası...."

Yorum Gönder