şeker

Şeker msn nickleri

üniversite piş ağzıma düş


Küresellestirebildiklerimizdenmisiniz yoksa küresellestiremediklerimizden mi?


SonuMuz Morq aÇ ßi tußorq
NéFéS aLma éFéS aL
3qün öncéYDi aRiFé
HaYdi $imDi $éRéFé !!!
KuLakLarm çaLan müZikTe
Kafam yaStkTa
ßeden düNYa çöPLüünde
Ruhum ßoşLukTa


bırakmıyor bni yanlızlıklar...
$ereFSiz HayaT !
aLdandm qördüqüm masaLLara..
anLam§ız coCukLarın cıqLıkLarı qßi..
barıyorum sokakLarda avazım çıktığı kadar.







.εïз..εïз..εïз.



eski güzel anılarım
kutu kutu pense çılıkLarım




- - ╔══╗ ♫
- - ║██║
- - ║(O)║
- - ╚══╝


hayaDın ßoyunca qöLqémi aRa

siZin hayaL eTTiqLériniz bNm qéÇmişimde kaLDı

héR neFes aLDıqında héR kaLßin aTTığında ßénim yaŞadıqım aCıyı sende yaŞa

aqLına qéLirim - aqLın qiDér

ayıq oL paNiq yaßma ben vaRim seNin karŞında

ßiTTi mi söyLücéqLerin - sen vé qeReqsiz tüm cümLéLerin

ßédeLini yüreqimLé öDédiğim en maSum güNahımdın

3 kuruŞLuq heveSimDi reziL yüZünü qöRméq

o tükürüLési yüZünü biLé ösLedim

aYnaLarLa avuNma ; qösTérmezler iÇini, hiÇ çéqiNme tanı kendini

séNi hiÇ unuTurmuum ßeßéim héR köPéq havLadıında aqLımdasın

saNa oLan kinimé saqın kıZma - " seviyoRum " neDé oLsa

qözlérimden oqunan aŞqı inkaR éTmem ben

hay hay ne isteRsen say say ßenCé senin aŞqın Lay Lay haDi oqLum yaLLah sana ßay ßay

iLHam peRimi geßerTTim LiRiq yazmıorum

2den ßir çıqınCa 1 kaLırmıŞ, YALAn !
sén qiDinCé ßen kaLır mıyım sanıyoSun?

sensizLiqi noqdaLıorum - çüNkü qiDiorum.

çoCuqLuğumun eseRi neFredimin asiLLeşmesi.

aSıyorum senden kaLan anıLarı

enJeqde eTTim sevqimi soĞuq karanLıkLara

tuTamadıqım eLLér eLLerin oLDu



değiLim siZin qiBi oLmamDa qökDéLenLerDéN tüküRüCém suraTınıZa aLayIna x)

baZén kaDéRi beLirLér yaZı yaDa tuRa. .

giderim bu diyardan yüreim bana kalmışsa... (!)

Bilip söyledikleriniz yasadıklarımı ifade etmez..

Ya$amayI çok seviyorum, bana bula$mayan herkesi de çok seviyorum =]

kırSanDa birÇok kéZ kaLbimi faRkeDér mİ séRseRy ?


inSan oğLu naNkördüR değer weRmez kimseye .,bende inSan'm sonuçta fasLasıNı bekLeme . .

Oyunun adı aşk,kan ve gül -
Sen katilsin bense maktül -
Çek hançerini son kez öp ve beni öldür..*

kaLßine zorLa öqreTemessin yaßancı *2 keLime [ ! ]

né oLDum deme ne oLCamDa déMe . . ne oLuyo naaNn Dé.) ehuhueh xD

no paniC, no heyCan, béN koyCam séN susCan xD

Kendi mutLu dünYamda muDsuz yaSıOm ben...

Benim iLgileNmeDikleRim Sizin PeşiNden KoştuklaRınızdır. . Alayına Y.O.L xD

CeHenneM boş. . . BüTün ŞeyTanlaR buRda x)

kimiN eLinDéSin, unuTuLdun mu seNDé sinSiCé,
çöZüm senDé cNm
zoR mu qéLDi bu sonsuZ biLmeCé ?

*taNrı hepiNize birer yüz weRmi$..
ama siz oNu ba$ka yüZLere çeviriy0rsunuZ.

ÇizGiLere BaSmaDan YürüYen inSanLarDAnım.

İtLe köpekLe uğraşıcak vaktim olsaydı
veteriner olur
inSan qißi qöRünen haywanLarı
tedavı ederd*m..

tanrı DeiLim ama taPanLar war.
cahiL DeiLim ama sewmeyi biLmeyişLerim war.
meGaLoMan DeiLim ama BÜYÜLEYİCİ bi béN vaR..

- aRTiSt mi??.
DeiLim ama ''muhte$em oLMAK'' kanımda war...^^

hapSσLмuş haγaLLєяiм

iηaтςı düzєηLєяiм
haLвuкi вєη кiмiм ηєγiм
кaвuL єdєяiм γaηLız кaLdıγSaм
γa γaηLız кaLdığıмı SaηdıγSaм
вσмвσş вiя düzєηdєγiм
qizLєηмiş SєωєηLєяiм
haLвuкi вєη γiηє вєηiм

Sewilirken Uyuyordun!
Şimdi SEN Sew , Böl Uykunu..!

sNa hersmnkinden çoq ihtiacım war..!

Yarim sen yokken ben herqün incitiLdim.
Binbir parça binbir hayaL içinde eziLdim..


Küçük bir çocuğun şekerde bulduğu mutluluk gibi.
0na sarıldığımda bulduğum huzur gibi.
Heyecan gibi.. aşk gibi..

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "şeker"

Yorum Gönder