Şekilli nickler

Şekilli nickler, msn iletileri , modası geçmeyen sözler

çhokta tınNN triBüne WıNN WıNN...!

2 dK DeliKanLı oLun PaRaSı NeYSe VeRiRiM

ßu мuduя ßaηa яєωa qöяdüğüη ?! кiмSєLєя вiLмєS, ßu ßiя кöяdüğüм !


€limde Bir Kitap Sayfası İsTe Hayat, Tek Tek Çeviriyorum Hepsi Bayat..!!

$uursuz ßéyinLérinizdéki,qércéği unutmu$ hayaLLérinizé ßi tükürükté ßén atıyorum

SaNa Dü$eN Susmak ÇeNeNi YoRMa SaYGıLaR.!!!


Beni Kimin NeReSiNe taKtĞı öNELi AsıL öNeMLi OlAn bnm KiMi nEReMe tAkTıĞıM


HaYaT YeDeK oYuncuLarLa DoLuDuR ... !
ßo$aLan YeR Her ZaMaN DoLDuruLur ... !



insan maskeleri o yüzsüzlüğünüze hiç yakışmıyo !!..

SırıtıYorUM yüsüNüze nefretiMle

ĐokunuŁmâmış ĐüşŁérim Vârdı ßénim Кimséyé §öyŁémédiqim ..
Vé Кimsénin ßozmâsına Ĭzin Vérmédiqim ĐüşŁérim Vârdı .. Ĭçindé §én 0Łân Ẵmâ
§énin ßiŁé ßiŁmédiqin, ĐokunuŁmâmış, КirŁétiŁmémiş , ßozuŁmâmış ĐüşŁérim Vârdı.
ßéni ßu Кâdâr MutŁu Єdén 0nŁârdı ..


Şekilli nickler, msn iletileri , modası geçmeyen sözler

Ήéя Кâяéѕi
گiуâнâ ฿σуâимιş ฿iя ฿υŁмâcâуιм.
Çözмéуé ÇâŁιşтιкçâ Ĭçiмđé КâуЪσŁυяѕυи!

Hep böyleydin sen..Ruh çatlağıdan binbir renk sızıyor yine..



Kendi Ellerimle Çizdiğim Bir Ayrılık Tablosuna ...
Çaresiz ''Çare''Lerimi Sığdırmak
Ve Bir Türlü Tüketemediğim Sensizliğin
Mürekkebini Uğrunda Harcamak Mıdır Aşk..?

İçtiqim biraydı hayalin

Yakar bir siqara biterim ..! Dumanında yitip qiderim ..

Yedi rengi görmeyen bir çocuktum büyüdüm
GöLge gibi bedensiz bir hayata büründüm
İnsan yüzü görmeyen bir diyara sürüLdüm
Yarını hiç biLmeyen bir dündüm bir bugündüm
Hayat çok güzeLdi durduk yere üzüLdüm
Her doğum günümde neden bir yaş küçüLdüm?



Sen benim eksik yanımsın.. . eksiLen yanım.. şizofren yaLnısLığım

Senden Korkum Olmasa Kurşunu Kafama Ellerim Hediye Alır ...
Anlaman Zor ya " Neyse " Ahım Gider.Vahım Kalır ...


héRkés inSanLıqı déqi$tirméyé çaLı$ıyor kimSé kéndini déqi$tiRméyi akLındaN qéciRmiorR..!


baSit biR inSan zaManı nasıL öLdürceeNi déqéRLi biR inSaN da naSıL kazaNcaqıNı düşüNüR.!

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Şekilli nickler"

Yorum Gönder