Sema'nın Muhteşem Kahvaltısı...

Seyahatler arasına sıkıştırdığım, yorgunluktan günboyu başağrısı çektiğim, ancak harika bir sofra ile herşeyi unuttuğum muhteşem bir kahvaltı oldu. Sevgili Sema'nın yanısıra annesi de o kadar zahmet etmişti ki çok mahcup oldum. Herşey için bir kez daha teşekkür ediyorum...

- Kahvaltıların benim için vazgeçilmezi peynir tabağı (Beyaz, teleme, kaşar ve çörek otlu tulum peyniri)

- Kızarmış hellim peyniri

- Biberli salam

- Kestane balı&pekmez

- Tereyağı

- Hardal soslu yumurta

- Salçalı sosisler


- Gozlu börek (gözlemeli böreğin değişime uğramış hali olabilirmiş) dedikleri böreğin 2 çeşidi. Beyaz peynirlisi de güzeldi, ancak favorim cevizli olanıydı. Ekmek yemedim, ama kaç parça börek yedim hatırlamıyorum :)

- Evet evet zeytinyağlı yaprak sarması bile vardı yani, o kadar söylüyorum...

- Fındıklı&cevizli kurabiyeler

- Kuru meyvalı kek

- Vişneli sütlaç

- Mayalı ekmek (Bir ekmek bu kadar mı güzel olurmuş yahu?)

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Sema'nın Muhteşem Kahvaltısı..."

Yorum Gönder