Sünnetimiz Var(dı:) Dostlar...

Uzun zamandır, bloguma karabatak gibi bir girip çıkıyorum. Ne fazla ilgilenebildim, ne de yorum yazanlara geri dönebildim. Yoğunluğumun sebebi ise yeğenlerimin sünnetiydi, hemen hemen her akşam iş çıkışı çocukların ve benim kıyafet ve ayakkabı arayışlarımız işkence kıvamında sürüp gitti. Davetli listesinin ayarlanması ve geri dönüşlerin alınması daha da fecayat bir durumdu, araya giren çocukların ateşlenip-kusmalarını hiç saymıyorum. Sonuç ise muhteşemdi; kardeşim ve gelinimiz Serap taze gelin-damat gibi güzeldi vallahi. Canım Kaan, çok olgun ve uysaldı, bir tek küçüğümüz Eren çok hastaydı, geceyi hep uyuyarak geçirdi, o da zaten düğünü anlamayacak kadar küçüktü :(


Bebekliğinden beri Spiderman'a olan düşkünlüğü animatörden de belli oluyor değil mi? (Animatör olayını, bütün çocukları oyalayıp ayak altından alması açısından çok tuttum, zavallı spiderman:)


Bir yemek bloguna yakışacak şekilde masa düzenini de fotoğrafladım. Sonuçta herşey yalın ve hoştu bence, bu kadar hazırlandığımız düğün bir çırpıda geldi geçti işte, Allah yeğenlerimin damatlıklarını da gösterir inşallah.

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Sünnetimiz Var(dı:) Dostlar..."

Yorum Gönder