tatil sözleri

Sana hiçbir şey söylemek istemiyorum.
Bütün sözcükler yetersiz..

tatil sözleri



Engin denizlerde kulaç attığım
üstüme gökkuşağını kuşandığım bu aşk yalanmış..








Asıl kızılacak kişi benim..
Küçücük bir toz tanesini bir mücevher sanmışım..






tek başına yaşamışım.
Sen zaten yokmuşsun ki..
senin neyine yanayım..




ßir rüzqaR qißi fısıLda ßén qeLdim diyé...



artık yalnızca
vazgeçtiğimsin…..
yüreğimde zerresi kalmayan şımarık sevdam…



' geçmi$ günü bo$ yere ziyan e t m e ..
` geLmemi$ an içinde feryat e t m e ..
geçmi$ __geLecek " masaL " bunLar hep
egLenmene bak ömrünü berbat etme .. (=




sen anla
yolu yokusa surmek degil
sen anla
kaderi basina yikmak degil .


Öss nickleri


Yikildigin her an yok olmadigina sukret
kalk aynalara bak.




arkadaşlık teklifi

Yuregine gunes koy
yuregine bulut koy
yuregine yildiz koy
yola devam...!








Sen zamansiz yurek yakan
hayati yalan dolan olmadin hicbir zaman



agla hic kimseler duymadan sevdigine doymadan
kendini unutmadan



bitmedii deRtLer....



zaman oLmadı derdime çaree




Hasretin'den ölsemde
bir daha yâr demem sana.

*

Seni cok sevmistim
eger degerimi bilseydin
birde kalbinle baksaydin
anlardin

*

Dogru seni cok özledim
cokta seviyorum
ama birdaha sana dönermiyim
orasi mechul !

*

Onca yaptiklarindan sonra
karsima gecip hesap soruyorsun ya
utanmazligina hayran kaldim!

*

Nolur be A$kim bu sözünü tut bari ?
Benimle ölüme söz vermistin
hadi gel lütfen..


*

biktim senin yaLanlarindan
benim icin dünyayi yaksan bile
artik inanmam senin koLpa sevgine.

*

Artik bekleyenin yok
ardindan gözyasi döken de yok
geri döndügünde sana kapiyi acan da olmayacak
iyisi mi sen hic gelme.

*

Herseye ragmen seni sevdim
bikmadan bekledim
ama gün gectikce anladim ki
ben ömrümü bir hic ugruna tüketmisim.

*

O baki$Lar nasil Yalan söyledi ki bana?
O güzel gözlerini utanmadan nasil alet ettin ki bu oyuna ?

*

Sana önemli bir haberim var.
Eminim cok sevineceksin cünkü artik
seni seven biri yok cenazesi dün kalkti .


*

Sen nasil bir baskasini kollarina aliyorsan
bende öyle bir baskasinin koluna girerim.

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "tatil sözleri"

Yorum Gönder