teoman msn şarkı sözleri

* İpLeri doLaşmış uçurtmaLar misaLi ...
Ne beraber uçabiLdik boşverip şu dünyayı
Ne gidebiLdik kendi yoLumuza
Rüzgarda savruk başına buyruk
SenLe ben ..!!

Teoman nickleri
* Çünkü beni çok kanattın..Çok sevdiğim bir yaLandın...!
* Uyandım bakakaldım ... Hayali bir parmağın bıraktığı yazıya pencere camının buğusuna..Hoşçakal!! x(
* YakLaştırsana yavaş yavaş kendini bana
aL içine tekrar derinine sakLa, kat kasırgana ...
* ÖLdüm sanki yaşarken
Kaçtım hemen o sahneden ...
* İnan çok çaLıştım
Bu kaLpsiz dünyayı sevebiLmek için x(
* Neyim var ki sanki senden başka <3
* Hadi son bir kez ceplerini yokla ..
Aşk kırıntıları kalmış olmalı biraz ..!!!
Hayallere dalıp gitmem ben
Çünkü tek hayalim sensin benim!
Hiçbirşey isteyemem ben
Çünkü birtek istediğim sensin benim







Rengarenk tonlarda perdelerle

örttüm geceyi
artık gece de rengarenk*








Ok yaydan çıktı gitti
*Başka zamana*







Yine dilimde senin adın
Yine keşkelerimle baş başayım





UtanıRım sana gel demeye
Ben çağırmasam ama sen yine de gelsen





Bir yalan dışında hiçbirşeysin









[» Seninle ben bu öyKünün kaybeDen iKi kahRamanıyız «]








aCı ile Ask ile ByüyoRumm

Değmezmiş Sana







Kırdım kalemimi
Hadi götür kendini satırlarımdan
Hadi git!
Ben senin için yanlış masaldım sense benim mızıkçı kahramanım
İçimdeki çocuk öldü Büyüdüm!


* Boşver çabaLama
Konuşmak zorunda değiLsin
Hem hareketLerinden
Küçücük mimikLerinden
KaLbini okurum ben ...
* Midem buLanıyor , gaLiba dünya tuttu ..!!??
* DerLer ki bir yerden sonra
Acımaz daha fazla
Zaten aşk kötü bir şaka
Anlamaya çalışma ..!!
* Bir şey sevmeye değerse ölmeye de değer mi?
* Ben hep seni bekLemişim
BugünLerde farkettim .. =(
* Gel biraz daha yakınıma bir an için
Tut ellerimden, gözlerimden o an için ..
* Kadın ağlar ,erkek bakar
Kadın duyar, erkek duymaz
Kadın sorar ,erkek susar
Kadın gider , erkek içer ...
* Hiçbirini seçemedi sonunda
Kelimeleri önüne yayınca..
teoman msn şarkı sözleri
* Bugün sözlükler kusuyorum
Cümleler kuramazken dün..
* Şimdi ölmek istemem bir kalbi sarmadan..
* Çoktandır yaşıyormuş gibi yapıyordum ..
* KurtuLmak için her seferinde
Kaçtım koşar gibi içimdeki senden..
* Mektuplar gibiyiz hiç açılmamış
Saklanmış ama zamanla kaybolmuş
* Sildinmi beni parmak ucunla
İçindeki benden kurtuldunmu yoksa ..?!!

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "teoman msn şarkı sözleri"

Yorum Gönder