Tutkulu sözler

Nereden bilecektin seni sevdiğimi Hiç fısıldamadım ki kulaklarına aşkımı Senin için Günlerce gecelerce ağladım Nereden bilecektin Hiç silmedim ki yanında gözyaşlarımı..

$€N! $€W!YORUM???

neden sewilen kişiler değerlerinin herkesden fazla oldunu anlamk istemezler

seni sewmiştim sen sewmesnde sna kalbimi wermiştim kaybetsende sen haytımın anlmydın hayatıdaki anlmları silsende...

az önce beni cennetten aradılar bir melek kaçmış kayıpmış gördün mü diye bana sordular hayır dedim merak etme seni ele vermedim


bazen bir insanı sevmekten korkarsın çünkü bilirsin bağlanacağını kalbine söz geçiremezsin dilin tutulur konuşamazsın işte sende benim TUTKUM...İMKANSIZIMSIN!!! Seni Öyle Çoook Seviyorumkii....

Hayat bir PC oyunuysa şimdi bölüm geçme zamanı.

!____ey kalbim yazık sana!_____gittinde kime bağlandın______!

кσρєк gιвι ѕєνєяѕιη вєℓє∂ιує gιвι zєнιяℓєяℓєя

Đüиγаγа иєfЯєтіиі кυѕмак мı γаda ѕєѕіиі кıѕıр ѕυѕмак мı Şімdi кєиdiиє віЯ γоІ ѕєς γаda вυ důиγаdаи ωаzgєς...!

Herzaman seninleyim dediğin gün bile yanımda yoktun....

bırakıp giden bir gun dönmek ister !! bırak dönsün ne kaybettiğini görsün...

"Bir Kere Gittin Ya Artık Bin Kere Dönsende Boş...Sen Bende Bittin Artık Ömrünce Sevsende Boş... "

Ben seni mi Sevmişim Sana mı Yanmışım Sana mı inanmışım Sana mı aldanmış kanmışım Ben Ne Kadar Aptalmışım...!

Gerçek buysa yaşıyorsak, Kader varda biz yazıyorsak, Ben seni kaderime yazdım. İster siler gidersin, ister kalır ömür boyu seversin....


ßen Ciğer Olmaktan ßıktım..Siz Kedi Olmaktan ßıkmadınız mı

İnanmıyorum İnsanların Süslü Laflarına...Beni Sevdikleri Zaten Yalan..!!

кιмιℓєяι ναя∂ιя αşкιη єη уü¢єѕιηє ℓαуιктιя кιмιℓєяι∂є ναя∂ιя кι αşкιη єη уü¢єѕιηι νєяѕєη∂є αşşαℓιктιя...


++Söz bizde,beste bizde,taklit yok bizde,mevzuda takmıyoruz geri vitese

+++suskunlugumuz korkumuzdan değil asaletimizdendir

Hani a$K Seni Yormu$tu...YoLun Sonuna Koymuu$tu..?

Artık Ben WaszGectim...YaLnıszLıqı Sectim..Hersey Bitti..AnLasana..

Bu Kesin ...Zaten inancımısz Olmasa war oLmanın anLamı anLamsızLıktan Baska Bir AnLama GeLirmiydi?

üSTü Sende KaLsın Hayat..Artık Benden aLacaın KaLmadı...

Anlamı Yok Doğan Hergüne Lanet Bu cocuk Sensiz Yapamadı AFFET

BiR_GüN_BeNiMDe_KaRŞıMa_CıKaCaK_iYi_BiR_SeVGiLi_(H aDi_LeN)

Ooofff n yaptm bn sna, nicin boguosn Yalan A$kınla..Can yakmaksa, yaktin iste.. İntikamsa, aldin iste..Bitirmekse tükendim biLe

Ay deiL mewsim deiL '1 Ömür' Geçti Sensiz.. Keşke böyLe sewmeseydim, ağLıorum çaresiz..!

Başka ellere sımsıkı sarıl artık sildim seni
!Git ve bitir bu işkenceyi !Seni sana bıraktım ! YAĞMUR DÜŞTÜ GÖZLERİME...! {YOKUM}

SenSiz`dè Dü$ermi$ Takvimden GünLer

bzeN soNLr başLNqıçtıR kaçışLrsa kurtuLş..geRide kaLaNLrı çöP die aTmışım bN köpeq oLaN buyuRsuN kaRışTırsıN


oturup anlat desen söyleyecek bir sözüm yok nerelerdeydin desen var olduğum bi yer yok

___aşkına döksem gözyaşlarımı,elinle bir defa silecekmisin?şu kalbimi sana versem,bir gün gelecek sevecekmisin??

___sadece şahlar hamleleri önceden sezer!!!
___hayat,,ölümle kumar oynama sanatıdır!!!
____özgürlük,,,sonu meçhul bir firardır!!!

єη вüуüк ƒєℓαкєтℓєя ιçιη∂є ∂αнι üмι∂ιηι кαувєтмє , υηυтмα кι єη уυмυşαк ιℓιк єη ѕєят кємιğιη ιçιη∂єη çıкαя

_________ben seni seçtim...sen benim için yalan dünyadaki tek gerçeksin..

.....вιттι ∂ιуσяѕυη...тєк вιя кєℓιмєуℓє кαη ∂öкüуσяѕυη!!!


....BüTüN IşIkLaRı kaLdıRıP aTtIm biR yaNa anLıyoRmusun? qökyüzü qünEs oLsa sEnsİz kaRanLıktayIm ..!

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Tutkulu sözler"

Yorum Gönder