Tuz & Biber

TuzBiber

Tuz & Biber dergisi Ocak sayısı çıktı :D Okudunuz mu??

Aaaaaaa eğer okumadıysanız çok darılırım. Hemen açın okuyun.. Bakın bakalım bendeniz size neler hazırlamışım.. Hazırladıklarımın dışında acep size kendim hakkımda neler demişim.. Sayfa arasından bi satır göstereyimde merak edin :D

"Hımm.. Ben kendim :D bi düşüneyim bakalım..
1980 İstanbul doğumluyum. 8 yaşıma kadar Ege’nin dünya güzeli şehri Denizli’nin yemyeşil ilçesi Çivril’de yaşadım. Bahçeden toplanan patlıcan, domatesle, odamın camına çarpan dut ağacından taze dutlarla beslenerek büyüdüm. Zira boşuna değil benim boyumun bir hayli uzun enimin bir hayli geniş olması.. Sulak yerde büyüdüm :D.. "

röportajın devamı ve güzel tariflerim için buyrun sizde okuyun...

Sofranızın Tuzu Biberi eksik olmasın :D

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Tuz & Biber"

Yorum Gönder