Unutulmayacak Bir Toplantı!

Hiç neye el atsanız elinizde kaldığı, işlerin hep ters gittiği, bir türlü hazırlanamadığınız, kabus gibi bir gününüz oldu mu. Benim oldu, hem de annem, teyzem, kuzenim, yengem ve kardeşimin eşini çağırdığım, benim için çok eğlenceli geçeceğini düşünerek sabırsızlandığım bir günde.

Kızım yarıyıl tatilinde olduğu için işyerinden izin aldım. Sinemaya, buz patenine, alışverişe, yemeğe, kısaca her yere gidecek, gezecektik, daha doğrusu planlarımız öyleydi :( İzne çıktığımın ilk günü de çoktandır istediğim aile toplantısını gerçekleştirecektik. Ancak herşey, iznin daha ilk gecesinde Aslı'nın ateşlenmesiyle başladı. 39 derece ateş, kusma, huysuzluk, Allah ne verdiyse...Ben de de grip emareleri var ama, kendimi zorluyorum, pek anlamıyorum. Sabahına Sena da hastalanınca papazı bulduğumuzu anladım :) Hem çocuklarla ilgilenip, hem bir şeyler yapma telaşım, anca 3 ağrı kesiciden sonra kesilen ağrılarım, kalıptan çıkmayan ve paramparça olan kekimin ardından tekrar kek yapışım, üstüne üstlük yerle yeksan ve hafif yanmış çatlak kurabiyelerin yerine bir tepsi daha kurabiye yapışım ve arkasından 2 gün-2 gece yataktan kalkmadan hasta yatışım şimdi silik bir kabus gibi. Kızlar ve ben ancak doktorluk olduktan sonra yavaş yavaş kendimize geliyoruz. Hayatımın en şiddetli gribi ne hazindir ki tatilimize denk geldi, umarım son olur.



- Selemun Puding

- Çatlak Kurabiye


- Annemin yaptığı hakiki :) Arnavut Böreği

- Teyzeciğimin yapıp getirdiği harika çatal

- Kokostar (Tarif Yeşil Kivi' den, ancak kendileri kuzenim Banu'nun marifetli ellerinden çıkma.)

- Serap'cığımın yaptığı fırın makarna

- Beypazarı'nın meşhur kurusu (normalden daha küçük kesilmiş mini boy)

- Vee resimde ortada görülen, ancak resmini çekmeyi unuttuğum tepside kumpir

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Unutulmayacak Bir Toplantı!"

Yorum Gönder