uykusuz sözler

Çıкaяaη σLuя мu вєηi dє aγdıηLığa ?

ßirgün sєn Gєçmiş zamandın,
ßєnse Yanında anLamLarın ...
sєsLєndim öLümє, öLüm duyup

yeni garip sözler

Géç kaLmı$lığımın öfkési
Yaptığım hér hatanın sébébi
Gördüğüm rénkLérin én güzéLisin biLiyorum
Çıkar béni bu karanLıktan
Yitip gidiyorum..

Bu kez belki (ilk ve son kez..) ‘’Ben gidiyorum.!’’
Eyvallah Sevdigim …
‘’Beni yarı yolda mı bırakıyorsun ?’’ deme…Sus !


’Gitme’’ deme.
Gözümde büyüdüğün o yerinde kal….


Her defasında senin söyledigin gibi,, güzel bahanenle bitireyim bu aşkı …


ta ßєni Seçmєdi ..

Siyah beyaz bir film gibiydin herkes uyurken izlediğim
Sevgilim benim çok özledim
Her zaman gitmek istediğim tatil yerleri gibiydin
Dergi sayfalarında hiç gidemediğim

beni bitiren
dünyanın içindeki hayat
hayatın içindeki zaman
zamanın içindeki ben !

Sen bana ait olmasan da ben sadece senin yüreğine aitim…
Sadece senin sevdiğin bu yüreği “ senin yüreğine “ gömüyorum
senden başka kimse sevmesin diye...”

Kalbimde hızlı bir hareket
Kulağımda meşgul sesi
Dudaklarımda adın
Düşlerimde bir çocuk..

кiм вiLiя Sεη
вεηiм halimde
SαкiηLiğiмdε
ηε вuLduη..

uykusuz sözler

İnsan bazen kaybolmak ister.
kendi kendine kalmayı özler.
Hayaller kurmayı sever.
Gerçekler bazen az gelir,
Bu dünya bazen dar gelir,
Bu hayat boş gelir,
keyifLi bi qün.
Yinede keyifLi bi qün


Anlαyαmαdılαr αnlαtıtklαrımdα mαnα vαr!


Dün insanLara baktım kendi kirLi camımdan..
TerkediLmişLer çoktan yaradan tarafından ...





İnsαnlαr αrkαmdαn bαksın . .
İstediklerini αlαmαyıncα...

Arkαmdαn lαf yαpsın .


senle daha fazla devam edemem biliyorum
ama sensiz bir adım ileriye gidemiyorum..






Sevmiyorum şu saatin sesiniakmasın dursun zaman.
herşeyin bir öncesi ve sonrası vardır
derler ya; YALAN

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "uykusuz sözler"

Yorum Gönder