Uzak Yol Yolcusuna Hazırlıklar: 2

İşte bunlar da çook uzak yollardan gelecek misafirimize yaptığım hoşgeldin hazırlığımın devamı. Yalnız, bir önceki postuma bir açıklama getirmek istiyorum; misafir benim evime gelmiyor, o kardeşimin misafiri:) Tabii kendi bildiğimi, herkesin bildiğini zannedip, açıklamayı kısa tutunca yorumlar da beni tebrik etme yönünde oldu hehehe:)



Sepetlerin içerisini nasıl doldurduğuma gelince; arabalı sepet çikolata sepeti oldu, içini aldığım karışık draje çikolata ile doldurdum. Diğer sepete gelince orada biraz soluklanmak gerekiyor. İlk başta "sipariş usulü kurabiye ile doldursam mı acaba?" diye düşündüm, sipariş vereceğim kişi de sihirli bir kepçeye sahip Sevgili Feyza olacaktı. (Muhteşem kurabiye ve pastaları, harika ve yaratıcı bir zevki var.) Ancak Serap; "bebek için kurabiye yapabilir misin?" diye sorunca işin başa düştüğü de anlamış oldum.

İlk şeker hamurunu elime aldığımda kendisiyle çok mücadele etmiş ve sanırım zaferi şeker hamuru kazanmıştı. Bu sefer dersime iyi hazırlanmak için şeker hamuru kullanmayla ilgili videolar seyrettim ve nişastayı çok bol kullandıklarını görünce şeker hamuruna nasıl boyun eğdireceğimi de anlamış oldum. Bazı kurabiyeleri de royal icing ile süsledim, ancak kullandığım duy biraz kalın olunca, şekil vermekte biraz zorlandım. Kurabiye ve royal icing tarifine buradan ulaşabilirsiniz. Margarin yerine tereyağı eklemek ve tarçın kullanmamak dışında tarif birebir aynı. Kurabiye lezzetli olsun diye tereyağı kullanmakla biraz hata ettiğimi düşünüyorum, çünkü kurabiyeler lezzetli ama çok gevrek oldular, bir sürü kayıp verdim malesef. Çeşitli bloglarda gördüğüm rüya gibi kurabiyelerin yanında biraz acemi işi oldular, ama onları "vay be ben yaptım!" diye ayrı bir kategoriye koyuyorum:) Beğenildi de, daha başka ne isteyebilirim?

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Uzak Yol Yolcusuna Hazırlıklar: 2"

Yorum Gönder