vefasız msn yazıları

Hiç anlatamadm * Hiç anLamadılar x[



..ι| кέйDiiйii мสятιLสяLส вiiя тυтмส..รέйiiй кสйสтLสяιй уσк |ι..



xXx L0√3 xXx


Alma kalsın ahı,sorma boşver olmasın dönüşleri..

ßeni Vurun ßu Aşk'a ßir ( . ) Koyun !


(; inSan umurSaMAdıkLarına Karsı hép iyi davRanır/.


zamanın eli değdi bize. . çoktan değişti herşey. aynı değilz ikimzde.. !

Mutlak Deger! //

gözler değil sözler önmli

bazen anlatamıyorum derdimi ama anlayan da yok
vefasız msn yazıları harbi delikanlı nick sözleri
hiçbirşey ifade etmiyorsun tek şeyden başka __aşk__

körün göz mü senin ya sapıkk

elveda umutlarım sonsuz rüya açıl

yüzsüzsün çünkü yüzün yok

gözbebeklerin titriyor neden aceba belki günahı vardır

ben sana mecbur değilim sen bana mecbursun

sözlerim seni acıtıyormu inanmam her zaman ki yalanın nede olsa

herzaman aşığım ama bugün bir farklı aşığım

gözlerin yalan söylüyor çünkü o her zamankinden farklı bakıyor

seni özlüyorum bir hayli unutuyorum

gözlerim yollarda kaldı belki birgün gelirsin diye

kendimi fazla kaptırmışım garip oyunlara

fazla geldi bu sevgi sana birazda az neden aceba??

mosmor oldun patlıcan gibi görünüşleriniz benzeyebilir ama patlıcan doğruluk yönüyle senden farklı

hergün bir başka acıyor yüreğim yarını bekleyeceğim belki yarın acım hafifler

acıma bana istemiyorum bana acıyacağına yeniden sevde birlikte acıyalım birbirimize

birlikte olmak varken sen birhayli kaçıyorsun kaçma durr gitmeee

ellerimiz ayrıldı birbirinden ama hala hayalin eskisi gibi yanımda

beni terkedip gitmen değilde beni aldatmam çok koydu

hergün ızdırap ızdırap yeter artık dönme arkanı bana ne özelliğim var benim yoksa çirkinliğim mi??

bu hayatta kimseye özenmem ama belliki bana özenenler olmuş da gidiyoor

tren kalktı kaçırdım seni sana son kez elveda sözcüğünü tek bir sözcüğü söylemeden gittin sen vede bittin artık

..ι| üzgüйüм αѕкιм |ι..



giiт giiтмέк iiѕтέяѕέй..вiiяgüй ρiiѕмαй σLυρ Döймєк iiѕтєяѕєй..ѕαйα αѕιк σ kαDιй вυяDα DέgiiL αѕкιм..!
vefasız msn yazıları


çσσк ѕένмέ üzüLüяѕüй..! «-- DiiỷέйLέя çσσσσк нαкLιỷDιLαя..



ѕέйDέ вαѕιйι αLιρ giiтмέ йέέ σLυяѕυυййй..! χ(



..؟?..ѕέй нiiç кiiмѕέỷii ỷαйιйDαỷкέй özLέDiiй мii..؟?..



!..ѕαйα кιỷαмαм DiiуσяDυй..! ([..؟ỷα ѕiiмDii..])



αѕк вυ..iiмкαйѕιzDιя нέяzαмαй..!



нαйii ѕöz νέямiiѕDiiй..؟ ..вέйiiмDiiй..!؟!



!..uйυт Dέмέк DiiLέ кσLαỷ..!




αgLιỷσяѕυй DέяDiiй мii ναя..؟ αѕιк мιѕιη..؟ вέйiiм кαDαя..
ѕυуα уαzı уαzмαк кα∂αя zσя ѕєηι ѕєωмєк.....
̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅] VoLume ıııııııııııııııı[]ıııııı %85 Bass ıııııııııııııııııı[]ıı %95 |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅]

YoKLuĞuN vArLıĞıN bİr, DüNüM yOk YaRıNıM sIRR...

!..в℮й ѕ℮йii fιѕιLDαяк℮й DυуαвiiLiiуσяυм..ѕ℮й в℮йii çιgLιк αтαяк℮й вiiL℮℮ Dυуαмιуσяѕυй..!



..!..уαяιй g℮яç℮кL℮ уüzL℮ѕiic℮м..!..



ѕαйα giiт D℮м℮кD℮й вαѕкα вiiя уσL мυ ναя..؟ =(



вαgιяѕαм кiiм℮ fαуDαѕι ναя..!؟?!..

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "vefasız msn yazıları"

Yorum Gönder