Yeni Bir Kuzen Sofrası...

Haftasonu öylesine dolu geçti ki, bir baktım yine pazartesi olmuş, tabii ki dinlenme faslı bir başka haftasonuna kalmış. Pazar günü yazdığım gibi Soft Bowl'un davetlisiydim, topluca kek pişirmek üzere, Cumartesi günü ise bu kez başka bir kuzenimin masasına davetliydim. Eee Sülale geniş olunca kuzen de çok oluyor haliyle, hepsi ile de iletişim içerisindeyiz, Allah bozmasın :) Sülalenin en eğlencelisi, bir o kadar da marifetlisi Hamide'nin elinden yine kaçan olmamış, ne bulursa yapmıştı. Ona gittiğimiz zamanlar daima unutulmaz günlerden biri oluyor, çay faslından sonraki darbuka ve keman eşliğindeki fasıl hepimizi kırdı geçirdi :) İyi ki varsın Hamide ya, vallahi sana oturmaya gelmeye bayılıyorum...

- Kıymalı gül böreği

- Peynirli unlu çıtır börek

- Patatesli poğaça

- Cevizli kereviz salatası

- Havuçlu&kabaklı salata

- Kuru meyvalı kek

- Kakaolu ıslak kek

- Ve Profiterol. Aman Allahım ne lezzetli profiteroldü o öyle. Kendimi tutarak 3 top yedim, kendimi tutmasaydım dibini de kaşıklardım herhalde. Tarifini hemen aldım, telaşa gerek yok :)

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Yeni Bir Kuzen Sofrası..."

Yorum Gönder