Yeni Bir Mim: Çantamdakiler!

Ahhaaa! İşte yeni bir mim daha, hem de çok Sevgili Aslı'cığımdan. Beni sobeleyip kaçtı, mecburen çantamı tersyüz edip fotoğrafını çektim, bir de listeleyeyim tam olsun :)

- Çantam tam bir bavul tip, ne bulursan içine atılan tipler vardır ya , onlardan işte.
- Olmazsa olmaz ilk şey tabiiki cüzdan (o da neredeyse bavul tip, çoğu zaman çıtçıtı kapanmaz bile :)
- Çantadan hiç çıkmayanlardan biri de araba anahtarı&ruhsat.
- Cep telefonu.
- Ev anahtarı.
- Fotoğraf makinası&resimleri aktarma kablosu.
- Avon temsilcisi olduğum için Avon kataloğu.
- Makyaj malzemesinin hiç olmamasından anlayacağınız gibi hemen hiç makyaj yapmam, ancak en büyük süsüm kıyafete uygun taktığım kolyelerdir. Bazen karar verememişsem uygun olanlardan 1-2 tanesini birden çantama atarım.
- Uzun saçı çok severim, ama 1 saat açık durursa çok sıkılıp hemen toplarım, o yüzden mutlaka bir toka vardır çantamda.
- Hem tatlandırıcı, hem de sağ köşede görülen çikolata ve şekerler ne alaka diyecekseniz; tatlandırıcı benim, şeker ve çikolatalar akşam işten eve gelirken "bana bu akşam ne aldın?" diyen kızım Aslı'nın.
- İş icabı işyeri kimlik kartı, metre, usb bellek, kalem.
- Diş fırçası&sakız.
- El kremi.
- Ağrı kesici.
- Sims cd.'si.
Ohh! bitti çok şükür, şimdi kime paslasammm? Hımm! Tamam ben de Sevgili Oya'yı sobeliyorum, Oya'cığım çantana bir göz atabilir miyim?

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Yeni Bir Mim: Çantamdakiler!"

Yorum Gönder