Yeni msn nickleri

* bir mizrak olur bulurum kalbinin yerini bir hancer olur alirim ustundeki derini

* Sana dalgalardan kalem yaptım ve kıyıya seni seviyorum yazdım, sen de inandın degil mi? Sen delisin, seni sevmedim, sana baglandım sana taptım...

* Ayrılık kucuk sevgileri oldurur ama buyuk sevgileri guclendirir. Tıpkı ruzgarın mumu sondurup yangını guclendirdigi gibi... Bizim de sevgimiz hep yasayacak ve daha da guclenecek sevgilim. Nice gunlere birlikte olmak dilegiyle






Güzel kiz insani mutlu eder. kötü kiz ise filozof eder.
Bu güzellik, bu zeka, bu akil, hele su anlam dolu gözlerin büyüsü Allah bütün guzellikleri bir yerde toplamis. Neyse kendimden çok bahsettim senden naber?

SeNi SeViYoRuM, SaNa TaPiYoRuM.. SaKiN iNaNMa CuNKU atiYoRuM !!!
ѕυѕмα çσк ѕσяυ ѕσямα,α∂αмı вυηαℓтмα,нєѕαρѕız уєяє ѕσяυη уαяαтмα,∂ιηℓє αηℓα νє уαяgıℓαмα...!!!

вєηι вυ нαуαт ∂єğιℓ αмα 'α¢є' νє 'αуşє тєуzє' уıρяαтα¢αк
~~уα вιя уσℓ вυℓ, уα вιя уσℓ αç тα∂α уσℓ∂αη çєкιℓ~~
∂ση'т ƒσяgєт мє ηє σℓυя вєηι тєякєтмє..

єѕкι∂єη кιвιяℓιу∂ιм; αятıк кυѕυяѕυzυм...



єℓιηє αℓмιѕ вιя ¢ι¢єк ѕєνє¢єк ѕєνмєує¢єк. αн, кσ¢α ѕєяѕєм ¢ι¢єк ηєя∂єη вιℓє¢єк.

ßêdênîm kârânLîk'Lârâ, Rûh'ûm sânâ âît.

§£n ߣnim h£m wår øLmå,h£md£ yøk øLmå §£ß£ßim§in

Yes abicim, Türkçe egitime benden de okey!!!

Ilahi Azrail sen adami öldürürsün

Bataryası zayıf rüyalarımıza şebeke hatası nedeniyle 1 süre ulaşılamadı. Şimdi full çeken hattımla seninleyim.

Aşk havuzuna aptal düşer ama beni ittiler!


Kapat GozLérini Vé Bana Bak Bén! Diyé Né varsa Gordugun i$té O Sénin Yoklugun..

pamuk prensesin üvey annesi uyuyan güzele elmayı verse, rapunzelin eline iğne batsa ve pamuk prenses kuleye kapatılsa nolurdu

* evrimdışı

Anılar biriktikçe sisleniyor aşklarda Yitiriliyorr serüven duygusu ki,o zaman şeytanımı koluma takıp gitmeliyim,yeni bir cehennem kurmalıyım kendime…

Dürümsün, çöp şişsin ve ayransın; insan bedenine hapsolmuş bir hayvansın.."

KoPCaKSa KoPSuN !P ß!TéC€KS€ ß!TS!N ߀NY S€FM€Y€N VaRSa... SİKTİR OLUP qitsin

߀N!M YaPTıqıM T€K $€YH q€L€N q€L!R ߀N S€Ç€R!M q!D€N q!D€R ߀N T€P€R!M


ßi qün qéri dönmék istér ßırakın dönsün né kayßéttini qörsün
xD

ßeYaZ atLI pRenSimi ßuLmam iÇin daa kaÇ kurßaa öpMeM Lasım

ßir yazar né démi$ 'sén qit a$k bana kaLsın' ßéndé diorum ki 'ßén ßurdayım yaLan a$kın séndé kaLsın'...

ßén yiné sévéRim séviLirim sén ßiLméséndé oLurR Adı vaЯ кénDi yoкLrdan ßıкdım

Hic kimse özlemesin, geLmesinler kapına İhtiyacın yok chünkü yeni bir hatıraya

Hayat cok güzeldi
Durduk yere üzüLdüm

..Adım SözLérimé KéfiL..!

ne o güzelim ağlıomusun.€rk€k bugün s€f€r yarın b€z€r..!s€nin d€diğin o l€yla m€cnun aşkları bu devird€ ne g€z€r..!!!!!

Dü$ pé$iNDéYSéN dü$ Pé$iMé....!

Yeni msn nickleri güzel msn nickleri

KaFaMa TahKMaM...SoNuNa ßahKMaM....ßéN aDaM oLmaM

ßéN SaNa YaNaRKéN …. SéN Kim ßiLiR NéRéDé ü$üoRsuN..! =)

"s@hipSiz kaLınCa tutu$ur étékLér s@hibiné dönér tüm köpékLér"

msn nickleri

KaLßiMé ßaNa SöZ VéRDi aRTıhK hak etMééNLéRiN qöTüNü KaLdıRMıJak…!(H)

ßéN MéVLaNa DéiLiM ßaNa öNJé aDaM oL SoNRa qéL...!

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Yeni msn nickleri"

Yorum Gönder