Yepyeni msn sözleri

Yepyeni msn sözleri , msn nickleri

Ne Unutacak Kadar Nefret Ettim .. Nede Hatırlıcak Kdr Çok Sevdim ..

KaN ve AteŞ Küfredyor Tüm Masallra Yas TutuYor MeLKLeR KaranlığıMıza Ve Nasırlaşmış YüreğinLe Sen Aciz Dünya...!

Beni kaybedersen bi daa asLa ßuLamassin o aç Gözlü kaLbine Rahat batmasin !


Canım ßiLe emanetken, kayBedecek neyim oLaBiLirki ?

KuzuLar Için Aglayan Kurtlarda vardır Hayatta ...!!!

kendine fazla güvenme ... kendini fazla beğenme ... yıkılırsın günün birinde ...

Siz hiç makyajsız palyaço gördünüz mü? ben her gece aynada görüyorum ..!

Ölünce Özler miyim seni Sen Öldürdün Beni Ama Ben Hala Özlüyorum Seni..

Nefesin Kadar Yakın Olsamda Ben Sana..Yıldızlar Kadar Uzak Oldun Sen Bana ..

Yepyeni msn sözleri , nickler

Ölen Bendim Gidense Sendin !

ßir ÇıLgın Gibi Şimdi Hayatım..Ne Svgim Kaldı ..Nede Gözyaşlarım !

GözLerimdeki Acıyı Cekme Kanına Ruh'un GüLüsümün HayaLiyLe DoLsun..

Sen Sorgularken Beni Kafanda,Ben Gözlerine Bakıyordum KuşkuyLa!Bir Tek Sözün Bağlardı Beni Sana,Oysa Sen Hep Susmanın Koynunda...

sna canımdan can werdim daha ne yapacaktım!

Başarılar Gelir Geçer, Asaletin ßize Yeter Aslanım !

ßu Gençliğim Harßì Yaralı Nitekim ..

Elini SON Defa Yanağıma Koy, İstemiyorsan Giderim..

ELbette beni sonsuza deK sevmek zorunda deiLdin !! Sahibin deiLdim sadece sewgiLindim ..

DertLerLe YaŞamak HayLi Yorucu KaderLe Oturup Zarmı SaLLasam..

KaderimSe Çekerim Çilemse Güler Geçerim ..!

SaNa oLaN GüveniM SonsuZ EğeR YakalarsaM DonsuZ, * SusuZ SabunsuZ

Dünyanın 1000 kahrını çektim Sensizlik Bana Göre Değil Asla Durmadı Gözyaşım Bak Birtanem Gel Başını Omsuma Yasla !

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Yepyeni msn sözleri"

Yorum Gönder