2008 Hamile Gece Elbisesi Kreasyonu Kurabiyeleri ve Şeker Hamuru YE #38

SG201615K

İşte karşınızda 2008 Hamile Gece Kıyafeti Koleksiyonum :D. Bu naçizane koleksiyon canım arkadaşım Didem için hazırlandı. Kendisinin oğluşuna kavuşmasına yalnızca bir ay kaldı Allah'ın izniyle. Rabbim en hayırlı vakitte yavrusunu kucağına almayı nasip etsin inşaAllah.
Bende arkadaşımın bu güzel günlerinde şıklığından birşey kaybetmemesi için birbirinden güzel ve pek tabii lezzetli kurabiyeler hazırladım. Her birini cıvıl cıvıl süsledim ve asortik desenler yaptım. Yaparken bayağa da eğlendim. Bu sefer enteresandır yalnızdım. Hepsini bitirip paketlediğimde saat gecenin ikisiydi. Ertesi gün sevgili Didi kurabiyeleri görünce okadar sevindi ki yorgunluğuma değdi. Ben bu işten iyice keyif almaya başladım. Yaratıcılık had safhada, tutmayın beniii :)))) Kurabiyeyi Asker Kurabiyelerdeki tarifin aynısı. Burçin'in harika tarifi :) Artik söylemeye gerek yok heralde. Eğer kakaolu olacaksa kurabiyeler başka tarif yok :) Ve bu sefer ki güzellik süt eklemeden hamuru toparlamayı başardığım. Sanırım artık öğreniyorum :)


SG201618K

SG201622K

SG201625K

Şeker Hamuru YE # 38 Bu güzel kurabiyelerle bende Yamanım Ayşe'min Şeker Hamuru YE etkinliğine katılıyorum. Yani bu kurabiye işi olmasa benim bu etkinliğe katılmam mümkün olmazdı ama iyi ki şeker hamurlu kurabiyeler var. Ama pes etmek yok! Yakında şeker hamurlu pasta da yapacağım. İşte asıl ondan sonra tutmayın beniiiii :))))

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "2008 Hamile Gece Elbisesi Kreasyonu Kurabiyeleri ve Şeker Hamuru YE #38"

Yorum Gönder