Aşk dolu msn sözleri

Hiçbir şey eskisi gibi olmuyor artık
Delice esiyor kavak yelleri...
Çocukluk elden yitip gidiyor artık
Çocukluk uzaklarda kaybolan bir gemi
Kırık kanatlarını sar şimdi. Sar ki;
Düşsüzlüğün içinde üşüyen bu yüreğe
kanat ger.. Beni “ bildiğim “ kadar değil,
Bilmediğim kadar sev..
Aşk dolu msn sözleri

sözLeri degiştirsek, yeni anlamlar yüklesek...
ben savaş desem siz cennet anlasanız, çıksak bu mahsenden... ben cehennem desem siz aşk anlasanız..kopsak vücuttan..ulaşsak tanRıya..Zamanı Durdurabilsem..

söylemedin..söyler gibilerin çoktu..

kimbilir belki de ben hissedemedim..
savaşım yalanlarına
savaşım senden kalanlarımaydı..


“a “demeden aşktı bu sevgilim birlikte öğrendik biz sevmeyi...!
SoNSuZLuK öNümDéYDi HéP. . . . . .
aMa giDéMéDim 'SéNDéN' uZağa. . .
HéRKés Dü$man, HéRKés RiyaKaR . . .
Bir TéK 'SéN' KaLDın yaNımDa. . . . .

yılLAr geçtikçe sıRadan mı olcaksn..Yoksa yenilmeip zamana sewdiqim gbi mi kalcaksn?¿ :/

qünLéR qéçTikçé sıRadan mı oLacaqsn..Yoqsa yéniLméip zamana, séwdiqim qißi mi kaLacaqsn?¿
aşk dolu nickler

Sonuç seçimlerde hep aynıdır:


ACI.

Hayatta her şey %50 dir.
Aklınla davransan; yüreğin,
Yüreğinin sesini dinlesen; aklın sana bu soruyu hep sorucak
Seçemediğin hep acı vericek.
Ama:

Acını seçmekte özgürsün...!



küCüCük yüReqimDe koSkoCaman bi yeRe sahipSin..!


VrDun bNi eN dRinden yakTn Tm aNıLRı.. Ya$rkN öLdRdün 0 qséL saF dyquLrı..!

HayaLLéRimi Yakın! Résmimé ßaqıp aqLamayın Sakın! ßu ßiR haTıRadıR DikkaTLi ßakın! KıymeTim y0ksa "yırTıp aTın"..!!


En Güzel Yemin SÖZ VERMEKTİR! En ßüyük İntikam AFFETMEKTİR!
En Acı Duygu TERKEDİLMEKTİR! En âdi Söz HİÇ SEVMEDİM Kİ Demektir..!!!

* hiÇ [c=4]ß[/c]iŞei deqiLDe ße SeRseRim..qiDDiqin qünDen ßeRi ßen yaLnız Seni özLedm..
[c=1]* cıkaR yoL haNqisii.. svMk Mi? svLmk Mi? srhOsLk Mu iÇkimi? seN mi seNszLk Mi? yasaMq Mı öLmq mi??[/c]

Ben seni sevdiğim zaman yağmur yağıyordu alanlara mahur gözlüm.. Sokaklar ağlıyordu..Kar yağıyor şimdi dağlara…Gitme kal…

Sabahı ettiğim gecelerde bıraktım seni, Işıkları bir bir söndü yıldızlarımın..

Dilini Değdirmemek İçin Aşka Susuyorsun
Hep Susmaların Bana Ya
Bu Kez Onlar da Benden Yana
Hadi ´sus´ların İsyanını Durdursana...

En Az BeN KadaR biR BeDeL oLaCak öDeYeCeĞiN

Cesaret aşk kaygı derken
Bir sancı kapladı tüm gövdemi
Oysa biz daha dün hipotenüsü çözememiştik
Nerden çıktı bu havuz problemi ?

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Aşk dolu msn sözleri"

Yorum Gönder