Ask nickleri

sizin için hazırladığımız en beğenilen aşk nickleri, msn nickleri

Bir ömür boyu seninleyim desen de istemem artık. Çünkü sen rüzgarın çoşturduğu bir toz bulutusun, bugün bana esersin ...yarın ellere... .

Hadi çık gel bu gece düşlerime Yıldızlar salınarak yağsın üzerimize Ay ışığı örtüp gizlesin ikimizi Sana söz olsun ki ertelerdim doğacak olan güneşi Sensiz başka günlerime ...

Böyle bir dünyada seninle yaşamak varken, böyle uzak kalmak gücüme gidiyor, senin verdiklerini seninle paylaşmak varken, seni sensiz yaşamak içime sinmiyor. ...

SEN DELİ BİR YAĞMURSUN VE BEN O DELİ YAĞMURU BEKLEYEN BİR AVUC TOPRAK

BELKI YUZUM GULECEK DONECEGIM SASKINA BELKI MAHKUM OLACAK OMUR BOYU ASKINA BU KARARI VERIRKEN SAKIN BANA DEME TOY SENSIZ BEN YASAYAMAM ELINI KALBIME KOY...

BIR GUL OLMAK ISTERDIM, DALIMDAN KOPTUGUM AN YALNIZ SENIN ICIN KOPAYIM VE YALNIZ SENIN AVUCLARINDA SOLAYIM DIYE BIRTANEM...! ...

bir soluk kadar yakin yildiz kadar uzak derler sevgi icin. uzanirsin yetisemezsin yetisirsin dokunamazsin dokunursun vazgecemezsin vazgecersin ama unutamazsin!! ...

Bulutların gözyaşları pencereye vururken düşlere daldığın bir gecede hangi hayaller sana uyumayı unutturuyorsa gelecek sana onları yaşatsın ...

BIR SABAH UYANDIGINDA GÜNESİ GÖREMEZSEN YANINDA SAKIN GÖZLERINI KAPATMA YILDIZLARIDA KAYBEDERSIN SONRA.
...

SENİ SEVİYORUM SEN SEVMESEN BİLE,SENİ ÖZLÜYORUM SEN ÖZLEMESEN BİLE,HERGÜN KENDİME DİYORUM ARTIK SEVMİYORUM SENİ GÖRÜNCE ANLIYORUM Kİ HALA SEVİYORUM

VUR HANÇERİ KALBİME BIRAK HEP KANASIN FAZLA DERİNE İNME ÇÜNKÜ ORDA SEN VARSIN SENİ HALA ÇOK SEVİYORUM AŞKIM

Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek

Sen güllere özenme güller sana özensin .Üzme tatlı canını sen güllerden de güzelsin,sevgi kadar masum sevilecek kadar Ö Z E L S İ N
...

En koyu mavilikleri avucuna, en içten mutlulukları gözlerine ve en derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum

Aşk hiç ummadığın biranda kapını çalıyorsa, için ürperiyor, nefesin kesiliyor, kalp atışların hızlanıyorsa; sakın korkma! unutma ki ansızın gelen aşklar büyük mutluluklar getirir..

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Ask nickleri"

Yorum Gönder