Bir Dondurma+Bir Resim ile Size Mutluluğun Resmini Yapabilirim...

Carte d'Or ile tanışma kahvaltımızdan bahsetmiştim. Ancak olay tanışma ile kalmadı, Carte d'Or'un hayatımıza küçük, sihirli dokunuşları hala devam etmekte. Anneler günü dolayısıyla öylesine güzel bir paket geldi ki, daha fotoğrafların dumanı tüterken sizlerle paylaşma ihtiyacı hissettim. Herşeyden önce organizasyonu ayarlayan ekibe teşekkür etmek istiyorum, ince nezaketleri ile kendimi özel hissettirdikleri için. Ben mutluluğun resmini çizerken, üzerine annemle çekilmiş fotoğrafın basıldığı kutu ve kurutulmuş çiçekleri de kullandım. (Bu süper fikri de ayrıca kutluyorum)

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Bir Dondurma+Bir Resim ile Size Mutluluğun Resmini Yapabilirim..."

Yorum Gönder