DENİZİM'İN TOMBİŞ KÖFTESİ :))


Canım eşimle ilk tanıştığımız zamanlarda benim için hazırladığı bu enfes köfteleri o kadar çok beğenmiştim ki ve de sık sık eşimin 'tombiş köfte istiyorum' diye kafasının etini yerdim ;))
köftelerin şeklini eşim yuvarlak vede tombulda yapınca adıda bizim aramızda tombiş köfte olarak kaldı.
dün bir kez daha benim için bu enfes köfteleri hazırlayan canım eşimin ellerine ve yüreğine sağlık

400 gr ortayağlı kıyma
1 büyük boy kuru soğan(rendelenmiş)
1 çorba kaşığı salça
2 çorba kaşığı zeytinyağı
2 dilim ekmek içi(ufalanmış)
1 çay kaşığı kimyon
yarımşar çay kaşığı köfte baharatı,karabiber,pulbiber,tuz

tüm malzemeleri iyice yoğurup,yuvarlak vede hafif tombiş olacak şekilde sekil veriyoruz.
fırının ızgara gözünde köftelerin her iki taraflarınıda pişirip sıcak servis yapıyoruz.

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "DENİZİM'İN TOMBİŞ KÖFTESİ :))"

Yorum Gönder