Bir Ömürlük Kahvaltı :)

Evet! Tahmin ettiğiniz gibi cumartesi günü yine bir kahvaltı sofrasına davetliydim. (Zaten 3-4 haftaya kadar tüm cumartesilerim dolu, neredeyse ajanda tutacağım sırf bu güne özel :) İşyerinden sevgili arkadaşım Ömür'ün kahvaltı sofrası gerçekten bir ömürlüktü... "Bak, çok fazla şey yapma, artık yemeğe bir dur diyelim." desemde işte ancak bu kadar dur diyebildik :) Kızkardeşlerini, evini ve marifetlerini çok beğendiğim Ömür'cüğüme buradan da teşekkürlerimi iletmek istiyorum.

- Bu fikri çoktan kaptım; yeşil biber yüzüklü salam tabağı

- Peynir tabağı

- Çilek, vişne reçelleri ve şokella

- Haşlanmış yumurta, saltalık ve domates

- Kaşarlı sucuklu rulo börek

- Kabak mücver (özel isteğim üzerine yapıldı, çok da güzel yapmıştı doğrusu)

- Cevizli Kurabiye

- Elmalı topkekler

- Vişneli Tatlı

- Zuzu'mun yaptığı damla çikolatalı topkekler

- Benim yapıp götürdüğüm "bulamaçlı kek" (Tesadüf, herkesin aklına kek yapmak gelmiş, ancak benim kekimin ayrı bir hikayesi var, onu da önümüzdeki günlerde paylaşacağım :)

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Bir Ömürlük Kahvaltı :)"

Yorum Gönder