Doğumgünü Menüsü Bölüm:1

Bunca telaşımın arasından kızımın doğumgünü de aynı zamana denk geldi, ama küçük bir kutlama yapmadan da olmazdı, aile arasında yapılan toplantı ile geçen hoş bir gece oldu. Bölüm:1'in anlamı, bir ikincisinin de 1 hafta sonra arkadaşlarıyla bir toplantı daha yapılmasından kaynaklanıyor. Pastasını illa ki benim yapmamı istedi, sanırım beni gözünde "yemek gurusu" olarak görüyor :) Kıramadım ve şeker hamuru ile pastasını yapmaya çalıştım. İlk gördüğünde ağzı bir karış açıldığından anladığım kadarı ile beğendi :) Nice nice güzel yıllara benim küçük kızım...

- Şeker hamurlu doğumgünü pastası


- Limon soslu&limonlu topkek

- Elmalı Turta

- Kuru Kayısılı Kurabiye

- Paçanga Böreği

- Patates Salatası

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Doğumgünü Menüsü Bölüm:1"

Yorum Gönder