Harika nick yapma

God is my co pilot.


Kâinatta çok az gerçeklik kaldı. Ben bile yalnızca 'biri'nden eminim.


Nereye bu gidiş ! Nereye kadar...
Harika nick yapma

Yasanir mi ??
Yaşanir ....
Yaşiyorum zaten,
Umrunda olup olmadigi umrumda degil..
Sevmekse seninki istemiyorum..
Ben kalbimde ,
Seni Degil Sevgiyi Yaşıyorum...


Ve gözLerin geLir akLıma..
Düş yarası,katran yarası,buLut sancısı..
Oynatırım gecenin bir yarısında..
Firari acıLar akıllara zarar...


Tüm piyonlarım tükendi.
Elimde bir şah,
Nereye koysam kendine mat çekiyor.
Cemreler ihanet ediyor adına,
Aslı hükümsüz.Kendini bile ısıtmıyor.
Adım lal kalıyor zemheri ayazlarına,
D-üşüyorum!
Muhaciri değilim gayrı bu Arafın.
Ne cennet kokabiliyorum, ne cehennem yanabiliyorum..


“Her şeyin bir sonu var
Her masalın bir sonu…
Yaşanır ve sırrı yalnızca yaşayanlarda kalır”
nick şekillendirici

Senaristim uyuya kalmış benim hikayemin yarısında..
Bu yüzden mutlu son yok benim masalımda.

/.. Ey Hayat! Oluk oluk kanatsan da ömrümü Varlığın, burnumda ince bir sızıdan ibaret.../

İçimde ne kadar sen varsa
Bir bir uğurladım.


kaçıncı kez bu
saatleri tersten sayışım
mevsimleri kıştan...


Özür dilerim zamana uyamadım, kalp kıramadım.


Şimdi..
Sen yoksun..
Ben yokum..
BİZ yokuz...!

Hem de;

Daha önce Hiç oLmadığımız kadar...



...Bu defa ''BaNa'' müsade...


Niye sattın vücudunu ? Daha mı kötü dedi satmaktan ruhunu ?

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Harika nick yapma"

Yorum Gönder