Hoşgelesin Can!

Kim geliyor, kim geliyor?? Can geliyor, Caaannnn geliyor!! Aman da aman hoş geliyor :)

Geçen haftalardan birinde öyle sıkılmış bir şekilde maillerime bakarken birde ne göreyim!!! Çok sevimli bir davetiye düşmüş postama, hem de çok sevimli bir insandan.. Amanın dedim benim bu daveti kaçırmamam lazım. Hemen cevap yazdım "Tabiki geliyorum, kambersiz düğün olur mu?" :) Günler birbirini kovalamaya başladı ve gün yaklaşmışken sevgili eşim gelipde bana demezmi misafirimiz var 8.Eylül'de diye.. Olamaz nayırrr nolamaazzz!!! Bunu bana yapamazsın nidaları atsamda gelen insanları da çok sevmemden dolayı bu teklifi geri çeviremedim. Yani şimdi tercih mi yapmam gerekiyordu? Yok yok ben herkese yetişirim dedim kendime :) Yahu insanın yemek dünyasından dostları olması ne güzel hemen mail trafiği başladı bir gün önceden şunları yaparsam yetişirim yemeğe misafirde ağırlarım, parti de göbekte atarım :) Hatta birde sabahtan doktoruma gidip bebeğimle buluşurum bile :)

Yoğun bir cumartesi planı yaptım ve sabahın köründe ayaklandım. Önce sevgili Can'ıma en sevdiğim araba olan vosvos kalıbından yaptığım keki bir güzel çikolata sos ile süsledim ki hatları belli olsun. Paketini de hazırladıktan sonra ufak Can partisi katılım mamam hazırdı. Sonra kendi bebişimle buluşmak üzere yola çıkacaktım ki sevgili doktorum başka bebişi dünyaya getirmek üzere yoldaymış. Bu durumda benim bebişimle randevum bir hafta sonraya kaldı artık.. E tabii doktor ertelenince bu kadar erken kalkmanın cezasını yol arkadaşım Berceste çekmesin diye hemen bir telefon, "Sen uyu benim doktor iptal :)". Vallahi Berceste bu işe pek sevindi :) Bende hazır daha çok vaktim var akşam misafirine hazırlandım biraz daha.. Sonra vakit geldi, düştük yola..

Pınar'ımın mükemmel tarifi ile benim yol bulma özrümü bile yenerek kolayca bulduk evini Can'ımızın. Ve Pınar bizi herkesden yaklaşık bir saat kadar önce görünce yeterince şaşırdı :) Vallahi ben bir partiye ya ilk ya son gelirim huyum kurusun :P Pınar'ımın sıcak yuvasında ben burnumu çekmeye başlamıştım ki O bana tazecik bir ıhlamur kaynattı sıcak sıcak içeyim diye.. Ah ne iyi geldi o ıhlamur!..

Bizim kuzular henüz gelememişti ki biz Berceste ve Pınar'la muhabbeti koyulaştırmıştık bile.. Sonra bizimkiler Ayşem'in minik arabasına salamura zeytin gibi sıkışmış bir vaziyette geldiler. Ay ben dedim gelin ben sizi alayım diye ama dinletemiyorsun ki :P Bizim zeytinleri konserveden çıkarıp salona aldık ve kahkahalar başladı!!! Ay yani bu kadar hatun kişi bir araya gelir ve bu kadar güler mi :) Güler güler!! Sofradaki yemekleri saymayacağım, hayır yani saymakla bitmez ye ye ye nereye kadar bilmiyorum ben ama hepsinin tadı damağımda :) Marifetli insanlarla birarada olmaktan ve hepsini ayrı ayrı tanımaktan ne kadar keyif aldığımı anlatamam..

Eee Can bey artık sıra sizin, bu güzel annenizi üzmeden kolayca geliniz dünyaya ki Hoşgelesinin ardından bir Hoşgeldin yapalım sana ;)...

Ay bu kadar eğlencede daha tabu ve sessiz film bile oynayamadan koştura koştura misafirlerime yetiştim ve onlarlada çok güzel bir gece geçirdim. Ve akabinde bu yorgunluğa dayanamayan benim koca bedenim teee bugüne kadar yataktan çıkamadı. Neyse ki şimdi iyiyim :) Siz beni merak etmeyin ;) Tıkanmış bir burnum ve sürekli öksüren bir insan olsamda yıkılmadım ayaktayım :) Bir sonraki bebek partisinde aranızdayım ;) Öperim!

      

Öncelikle Pınarım'a bu güzel partiye beni de davet ettiği için çok teşşekür eder o güldükçe hoplayan göbeğinden öperim! Sonrada diğer sevgili kuzular; Ayşem, Selen, Müge, Münevver Ablam, Berceste!! Hepinizle beraber olmak çok güzeldi!!!

Not: Eee o kadar telaşımdan fotoğraf makinemi de Pınar'da unutmuşum. Sağolsun bizimkiler resimler çekmişte bende onlardan aldım resimleri artık hakkınızı helal edin!!

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Hoşgelesin Can!"

Yorum Gönder