Küçük Bir Doğumgünü Kutlaması

Büyük kızım Sena büyüdü 11 yaşında oldu, bana artık genç kız gibi oldu, daha büyümez gibi geliyor :) Aslında çok daha güzel bir masa hazırlamak, en azından pastasını kendim yapmak isterdim, ancak hem bir gün öncesinde misafirlerim vardı, hem de öylesine yorgunum ki canım hiçbir şey yapmak istemiyor. O yüzden biraz kolaya kaçarak, biraz da ne istediklerine kulak vererek (ki 1. tercihleri patates salatası ve sosisli börek oluyor) hafif bir menü oluşturdum.

- Biliyorum doğumgünü pastası, hele kız çocuğu için daha renkli bir seçim olabilirdi, ancak siz pastanın kara renkli olduğuna bakmayın, profiterollü pasta gerçekten çok nefisti.

- Sofraya renk katmak için Dr. Oetker Princess Lillifee Muffin'den yardım aldım, Aslı ise bu topkekleri çok kıskandı, onun doğumgününde böyle pembiş kekler yapmamışım :)

- Çikolataya doyumluk trufflar.

- Halamızın sıklıkla yaptığı ve adı "hala kurabiyesi" olan kurabiyeler.

- Sinangil Paketi'nden ilk deneme; sade kekun ile yapılan patatesli kek. Son dilim için kızların çekiştiğini söylersem lezzeti hakkında bir fikir verebilirim belki.

- Vee sosis&milföy hamuru buluşmasının muhteşem birlikteliği, sosisli rulo börek.

- Patates Salatası (İlk öğrendiğim ve şimdiye kadar en çok yaptığım salatadır kendileri.)

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Küçük Bir Doğumgünü Kutlaması"

Yorum Gönder