Kuğuların Aşkı Pastası

Kuğuların Aşkı Pastası

Efenim sevgililer günü için son anda gelen sipariş üzerine hazırladığım bu pastayı günün tamamlanmasına iki saat kala yayınlayayım dedim. Sipariş canım kardeşim Ahmet'imden olunca bende O'nu kıramadım. Güzel kuğulardan ve ilk kez yaptığım tek bir kırmızı gülden oluşan kıpkırmızı bir kalp hazırladım onlar için.

Kuğuların Aşkı Pastası

Gül yapmak gerçekten çok keyifliymiş. Canım hojam nasıl becerebilmişmiyim? Dikkat ettim kimse bu sevgililer gününde kuğuları tema olarak kullanmamış. Oysa bence en romantik hayvandır kuğular. Daha önce kurabiyelerde olduğu gibi şimdi de bu pastada tema olarak kuğuları kullandım.
Pastanın pandispanyası yoğun çikolatalı pandispanya, kreması çilekli Créme Olé. İçinde bol miktarda damla çikolatada var. Yani tam anlamıyla bir aşk pastası, çikolata, çilek ve yine çikolata.
Ahmet'im ve Sera'cım dilerim aşkınız kuğularınki gibi sonsuza dek sürer.. Sizi çok seven pastacı ablanız :) (Amaaannnn pastacıda oldum yaa :)) )

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Kuğuların Aşkı Pastası"

Yorum Gönder