Reis'le İftar :)

reisleiftar2008

Şimdi başlığa bakıpta yahu bu reisde kim diyorsunuz tabii. Hemen anlatayım. Ablamla aramızdaki yaş farkı 1 olduğundan, hatta ve hatta 353 gün olduğundan dolayı ikiz gibi büyüdük. Haliyle arkadaş gruplarımızda hep ortak oldu. İşte ablamın en yakın arkadaşları arasındaki lakabı "Reis"dir. Bunun nedeni, ablamın hakikaten bulunduğu ortamda reis olmasındandır. Öyleki üniversitedeyken, ki ben ablamla aynı üniversitede okudum, benim bir kaç arkadaşımın yaşının ablamdan büyük olmasına rağmen O'nun duruşu, hal ve tavrı nedeniyle ablama benim gibi "abla" derlerdi. Hani olurda ablamla aynı ortama girerseniz eminim sizde ister istemez onu reis kabul edersiniz. Eee bende Ramazan münasebetiyle hazır ablam İstanbul'dayken, O'nun grubu iftara almıştım. Şimdi bu sofrayı yayınlamamak olmazdı. İşte bu güzel sofrada "Reis"imiz ve saz arkadaşları için hazırlandı :))

reisleiftar2008_2

İftar Menüsü
*** Tüm tarifleri sırayla yayınlayacağım. Şimdilik menünün tadını çıkarın. :)

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Reis'le İftar :)"

Yorum Gönder