Resmimi çiziktirdiler :)

Efenim başlığımdan da anlayacağınız üzere çok yetenekli bir arkadaşım resmimi çizmiş :) Bende yerleştirdim sayfamda en tepeye, ee nasıl buldunuz?
Çok sevdiğim yemek bloglarında gezerken çok güzel illüstrasyon örnekleri olan bir siteyle karşılaştım. Yemekle alakası yoktu ama yetenek fışkırıyordu heryerinden. Hemen blog sahibine mail attım. Meğer o benim takipçilerimdenmiş :) O'na kendimi anlattım, bir mailimde 45 ":)" kullandım :) Eee O'da beni doğru anlamış ki böyle otuz iki diş sırıtan bir karakter çıkardı ortaya! Sevgili Betül ellerin dert görmesin! Artık yeni baharlarda yeni görsellerde ben seni gene yakalar bu sefer 500 tane ":)" gülücüğe boğarım!!! Ellerine kollarına sağlık!

(Thanks Resmi school.discovery.com'dan)

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Resmimi çiziktirdiler :)"

Yorum Gönder