saglıklı kilo verme


canım arkadaşım denizsefası benim kilo verirken nelere dikkat ettiğimi,hangi gıdaları hayatımdan uzaklaştırdığımı ve hangi gıdalara yöneldiğimi merak etmiş.
bende başka arkadaşlarımında merak edebilceğini ve onlara bir parça yardım etmek adına paylaşmak istedim.benim 5 kg fazlam vardı suanda sacece 1 kg kaldı.
öncelikle diyetle hiç bir yere varılamadığını,verilen kilolorında tekrar eski yeme düzenine dönünce eskisinden daha fazla alındığını,eğer istediğimiz kiloda kalmak istiyorsak yeme biçimimizi tamamen değiştirmemiz gerektiğini artık tamamen kabullendim.
ben çok fazla spor yapamıyorum sanırım biraz tembelim ;)) en fazla günde 15 dk. kondisyon bisikleti kullanıyorum.hiç aç kalmıyorum buna ragmen kilo vermeye devam ediyorum.
öncelikle yaptığımız yeme bozukluklarımızın nerelerde yanlış yaptığımızın farkına varmak gerekiyor.örneğin ben yemek aralarında pasta-börek atıştırırken artık meyve atıştırıyorum.tatlı ihtiyacımı meyvelerden vede yarım yaglı yada yağsız sütle yaptığım pudinglerden almaya çalışıyorum.puding için küçük kaselerden aldım en fazla günde bir kase yiyorum oda hergün değil tabii ki :).
bol su içmeye çalışıyorum.hergün mutlaka yeşil çay içmeye özen gösteriyorum.yalnız günde 2 fincanı geçmemeli.yada beşi bir yerde çayı tüketiyorum.tarifi burada...
yediklerimi daha fazla çiğneyerek acele etmeden yemeye çalışıyorum.hazırladığım yemeklere 1 yemek kaşığından fazla yağ asla koymuyorum.kızartmalardan uzak durmaya çalışıyorum.
yemeklerin yanında patates kızartması,püresi,makarna,pilav gibi garnitürler yerine salata ve çorba eklemeye çalışıyorum.
doyduğum anda sofradan kalkıyorum.hazır meyve sularından ve gazlı içeceklerden uzak duruyorum.sadece çok nadir lıght kola içiyorum.çay,kahve gibi içeceklerde seker yerine doğal tatlandırıcı kullanıyorum.ekmeği hayatımdan çıkarmadım. normal beyaz ekmek yiyorum ama oldukça azalttım.ekmek arası birşeyler hazırlarken ekmeğin içini oyarak hazırlıyorum.lıgh ürünleri tercih etmeye çalışıyorum.
şimdilik aklıma gelenler bunlar...
ben bu tarz değişikler yaparak yavaş yavaş kilo vermeye başladım.asla kendinizi kasmayın,kendinize biraz yemeği kaçırdığınız zaman kötü davranmayın.inanın ters tepiyor. önce kendimizi sevelim saglığımıza önem verelim ve kendimize hak ettiğimiz özeni gösterelim..
tüm blogcu fıstıklar hepinizi öpüyorum... ;)) ;)) ;))

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "saglıklı kilo verme"

Yorum Gönder