Şirketin İftar Yemeği

Üstüste iftar yemeklerine konuk oluyorum, sanırım yakında yemek yapma yetimi kaybedeceğim. Yemeğin önüne gelmesi, sonradan yıkanacak, toparlanacak mutfağın olmaması biz hanımlar için ne büyük lütuf! Bu kez de çalıştığım şirketin iftar yemeği vardı. Kalabalık masalarda sohbet ve kakara-kikiri bir başka oluyor, yemek çok güzel geçti. Allah kabul etsin, emeği geçenlere çok teşekkür ediyorum. Herşeyi fotoğraflamaya çalıştıkça, blogum olduğunu bilmeyenler tarafından azıcık uzaylı muamelesi gördüm :) "Evimizde böyle güzel yemekler pişmediği için daha sonra fotoğraflara bakarak doymaya çalıştığımı" söyleyerek ajitasyon yaptım. (Kimbilir belki bana acıyarak maaşıma zam yaparlar:)

- Pamuk etli tas kebabı

- Gerçekten çok güzel olan su böreği

- İftariyelikler

- Salata

- Tatlı tabağı (Özellikle fıstıklı sarma favorimizdi)

- Naif bir düşünceyle Cafer Erol'a yaptırılan güllü lokum kutucukları

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Şirketin İftar Yemeği"

Yorum Gönder