Yazım Dostluk Üstüne...

Ben biraz geç kaldım, üstelik çok güzel bir konuda. Mevzu dostluk, bloglar arası yeni bir mim, daha doğrusu bloglar arası dostluk zinciri. "Mis kokulu lezzetler"in Sevgili Mine'si kendi dostluk zincirinin bir halkası olarak beni eklemiş. Şimdi biri çıkıp da "seni tanımasam da dostum olarak görüyorum, 10 kişilik dostluk zincirine seni de ekliyorum." derse ne düşünürsünüz? Çok sevindim, mutlu oldum, teşekkür ederim ve bil mukabele mi? Sevgili Mine çok teşekkür ederim, biraz geç de olsa zinciri bozmadım değil mi :) Aslında gelenek 10 kişiyi seçmek ve onlarla bu dostluk halkasını devam ettirmek, ama benim 10 taneden fazla dostum var blog dünyasında, içlerinden 10 tanesini ayıramayacağım valla, nasıl söylesem sana soldaki listeye baksana :)

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Yazım Dostluk Üstüne..."

Yorum Gönder