Yasemin Mutfakta 1 Yaşında :))

Aman da aman! ne kadar çok heyecanı bir anda yaşıyor insan.. Hale bak! Ben zamanla ilgili ileri geri konuşurken meğer sayfamın yıldönümü bile gelmiş! İnanılır gibi değil!
Yani daha dün sevgili üstad Portakal Ağacı'nı gezerken ya ben neden böyle bir site yapmıyorum diye düşünüyordum. Şimdi geldiğim hale bak! Bu siteyi yapmışım bir de üstüne bir senesini geçirmişim bile! Vay anam vayyy!
Aslında sayfamın senesinde daha güzel kutlama fikrim vardı bir sürü planlarım. Ama herşey planlandığı gibi olmuyor :) Amann ne önemi var efem!

Durun size şuanda bu postu nasıl yazdığımı göstereyim :)


Evet aynen gördüğümüz gibi oğluşum göğsümde mışıl mışıl uyuyor. Gerçi bu uyku genellikle kuş uykusu oluyor 20 dakika kadar. Sonra "meeeeeee" diyerek uyanıyoruz. Bu da karnım aç anneee demek oluyor. :) Evet yanlış yazmadım benim oğlum karnı açken meeeeee diye ağlıyor. İlk ağladığında epey şok olmuştum. Babası epey gülmüştü. "Allah Allah kime çekti acaba??" demişti. Meğer sevgili eşimde bebekken böyle ağlarmış :))

İşte böyle efendim.. Sayfamın yeni yaşı yeni süprizleride saklamış beraberinde.. Bakalım bundan sonrakilerde ne süprizler var bizi bekleyen :)

*pasta resmi kaynak http://cupcakes.mrsbeasleys.com/Index.cfm

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Yasemin Mutfakta 1 Yaşında :))"

Yorum Gönder