1. Geleneksel (!) Akraba Pikniği

İznim bitti, İstanbul'a döndüm, çalışmaya başladım, ancak sıcaklara hala alışamadım. Postlarım, fotoğraflarım beni bekliyor, yazayım ve yayınlayayım diye, sıcaklardan elim kolum kalkmıyor ki. (Hiç anlaşamıyoruz biz çok sıcaklarla :) Geçen hafta tam yeni bir post yayınlayacaktım ki canım Güloş'cuğumun biricik ağabeyi çok çok üzücü bir kazada hayatını kaybetti, hevesim yerle yeksan oldu. Hayatı, insanları ve iyiliği seven ağabeyine Allah'tan rahmet, Güloş'a, eşi Hüsna'ya, kızlarına, ailesine ve tüm sevenlerine sabırlar diliyorum...

Fotoğraflar Balıkesir Kepsut'ta yapılan dev sülale pikniğinden. Bir ay öncesinden yapılan dev bir organizasyon ile eşimin tüm akrabaları 140 kişilik dev bir piknikte buluştuk. Ankara, İstanbul, İzmir, Bursa, Balıkesir ve hatta Almanya'dan bu piknik için özel olarak gelen tüm akrabalar, tek bir çatı altında 20-30 yıl aradan sonra bir araya geldiler. Birbirlerini çocukluklarından beri görmemiş kişiler birbirlerini tanımaya çalıştı, bol bol ağlandı-gülündü, binlerce kare fotoğraf çekildi, soy ağacı çıkarıldı, tekrar böyle bir organizasyon yapılmaya söz verildi, belki bir daha görüşemeyiz diye helallik alındı, yine bu işten en çok faydalanan çocuklar oldu ve bir de adı piknik ya, mangal yapılıp yenildi. Bir günlüğüne pikniğe katılıp, gece 2 de eve döndüğümüz, çok yorulduğumuz ama iyi ki de gitmişiz dediğimiz harika bir gün oldu. (Haa bir de; akraba ile çok daha sık görüşmek gerekir diye de düşüncelerim pekişti.)

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "1. Geleneksel (!) Akraba Pikniği"

Yorum Gönder