Yeni Bir Ebe-Sobe Daha!


Bu aralar yapılacak işler üstüste birikti. Değil yeni bir tarif yazmak, yorumlarıma cevap bile yazamıyorum. Ancak arada Sevgili Aysultan beni mimlemiş onun da farkındayım hani. 1 haftadır cevap bekleyen mime sonunda cevap yazabildim çok şükür.


Bu seferki mim çok ilginç geldi bana. "Yakınınızdaki ilk kitabı alın, 161. sayfayı açın, 5. cümleyi okuyun ve paylaşın." Nasıl ama? Benim şansıma; oturduğum çalışma masasında bir kol uzatımlık mesafede olan en yakın kitap "II. Uluslararası Kent Mobilyaları Sempozyumu&Fuarı" idi. İşte bu kitabın 161. sayfası 5. cümlesi; "Kent mobilyaları kapsamı içinde yer alan unsurlar; sokak lambaları, çöp kutuları, telefon kulübeleri, banklar, kaldırım döşemeleri, bisiklet pisti, koşu yolu, parkmetreler, yangın muslukları, bordürler, parmaklıklar, otobüs/tramvay durakları, çiçek saksıları, yol ızgaraları, yönlendirme-trafik levhaları, ilan ve reklam panoları gibi oldukça geniş bir yelpazeyi oluşturur."


Beni bu oyuna davet eden Sevgili Aysultan'a çok teşekkür ediyorum, ben de bu halkayı kırmamak adına Sevgili Birsen'i bu oyuna davet ediyorum, tabiki kabul ederse...

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Yeni Bir Ebe-Sobe Daha!"

Yorum Gönder