Yine Bir Mim, Yeni Bir Mim :)

Mimlere tam gaz devam! Sevgili Pretty Cool beni mimlemiş, konusu; kullandıklarının hepsi senin olsun, bana en çok kullandığın 9 parçadan haber ver. (Neden 9 bilmiyorum vallahi :) Hepsinin resmini çekene kadar biraz zaman geçti, ama toparladım işte. Sevgili Pretty Cool, hatırlandığım için çok teşekkür ediyorum sana...

- En çok kullandığım eşya olarak arabamı ilk sıraya yerleştirebilirim sanırım. Onsuz ne yapardım bilmiyorum, araba bir insanın en büyük özgürlüğüdür diyebilirim.

- İkinci sıraya da fotoğraf makinamı yerleştiriyorum. Yakında estetik ameliyatla sağ elime monte ettirmeyi düşünüyorum desem, kullanma sıklığını anlayabilirsiniz herhalde :)

- Bir insanın hem saçı uzun, hem de çok sıkıntılı olursa ne olur? Bütün gün kafasında toka ile dolaşır. En sevdiğim, en pratik, rahat ve en çok kullandığım da bu toka işte.

- Gece gündüz hiç kulağımdan çıkarmadığım küpelerim. (Anneciğimin hediyesi, yazamadan da duramadım :)

- Her sabah sürmeden dışarı çıkmadığım nemlendiricim. (Lancome Resolution Rides)

- Çok sevdiğim, ama yoğun bir kokusu olduğundan sadece bir pısst sıktığım parfümüm. (Christian Dior Poison)

- Şimdi bu krem de neyin nesi diye düşünebilirsiniz. Bu benim mucize olarak adlandırdığım kremim. Krem, Bulgaristan malı, Türkçeye "Sağlık Kremi" olarak çevirebileceğimiz, yoğun-yağlı kıvamlı bir krem. İlk kez 10 yıl önce büyük kızım bebekken pişik olduğunda tavsiye üzerine aldığım, sonrasında da hem çantamda, hem de etajerimde sürekli bulunan bu kremi yanığa, kesiğe, pişiğe, mantara, kısaca her yere kullanıyoruz. (Neredeyse kelliğe bile çare olacakmış hani :) Sanırım deriyi çabuk iyileştirme, yenileme özelliği var.

- Kahveyi çok seviyorum, ancak cezvede yapmak çok zor geliyordu. Kardeşim elektrikli kahve makinası hediye edince aklıma her estiğinde kahve içme imkanımız oldu. Çok büyük rahatlıkmış... (Hisar Elektrikli Kahve Makinası)

- Son olarak en çok kullandıklarımın arasına kalıp kutusunu da eklemek istiyorum. Kafamı boşaltmak istediğimde açıyorum kutuyu (söylemiyorum kötüyü) , seçiyorum bir tanesini, sonra kurabiye yapıyorum, rahatlıyorum...

Benim sık kullandıklarım bunlar, pekiyi siz söyleyin bakalım Pelin&Pelin sizlerin en çok kullandığınız eşyalarınız nelerdir?

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Yine Bir Mim, Yeni Bir Mim :)"

Yorum Gönder