Umutlu Yeni Bir Yıl Dileğimle...

Belki sıradan bir yıldı kimileri için, bazıları için yıkıcı izlerle dolu. Kimi yuvasız kaldı, tutunacak dalsız, kimileri yeni umutlar taşıyarak yuvasını kurdu. Kimi en sevdiğini kaybetti, göz bebeğini, keşke ben gitseydim yerine dediği, kimileri en sevdiğine kavuştu, belki bir sevgiliye, belki uzun zamandır özlediği bebeğine. Kimi okul bitirdi, iş buldu, kimi işten çıktı ekmeğe muhtaç oldu. Kimi ev aldı, kiminin başına bomba düştü evsiz kaldı. Kimi çoktandır beklediği hayati organa kavuştu, yataktan kalktı, kimisi de sapasağlamken sakat kaldı. Kısaca dünya döndü döndü, herkese nasibini bıraktı.

Umarım yeni yılda nasibimize güzel şeyler düşer. Ben kendi payıma; ağlayan çocuk, aç insan, yılgın anne-baba, umutsuz genç, kahrolası zalimler ve savaşlar kalmasın istiyorum dünyada. Yeni yılınız kutlu olsun...

Not: Yukarıdaki muhteşem kurabiye ev benim eserim değil tabi ki, onu yapmak için 10 fırın ekmek yemem gerek. (Bunun sonucunu da düşünemiyorum doğrusu :) Resim buradan alıntıdır.

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Umutlu Yeni Bir Yıl Dileğimle..."

Yorum Gönder