Farklı msn nickleri

Farklı msn nickleri , yalan nickler , msn nickler
> [Herkez Aynıyken ßen FarkLıydım !.. $imdi Herkez Fark Pe$inde , ßen Aynıyım ... ßu da ßenim Farkım ]

> BanA HaVA AtICaM DiE KeNDiNi kaSMA DaMArInDaKi KaNIn BiLe Bana HasTa

> Kiz DiYé oNém VéRénin.. GuZéL DiYé Kaşar SéVénin! PaRa DiYé Dost SaTanin! KraL oLsa TahTini MAfYa oLsa MéKaNini .......

> ℓιƒє.. нαѕ вєтяαує∂ мє ση¢є αgαιη (HAYAT... BİRKEZ DAHA BANA İHANET ETTİ)

> HayAt bir film gibi yaşanır ve biter filmin sonunda mululuk yada keder hadi sen seç...!!

> gökYüzndeki yıldızlar gibisin onlar kadar parlak ve çekicisin tek fark var onlar binlerce sen birtanesinn.

> Seny sefdiğim kadar yaşasaydın ölümsüzlüğün adını a$k koyardım


Sigaram ve sen o kadar çok benziyorsunuz ki, ikinizi de ayağımın altında rahatça ezebilirim!
Farklı msn nickleri , yalan nickler , msn nickler
> İntikam nedir ki ? Bendeki nefRet en büyük intikam duyGuLarını dize getiRir.

> itLe köpekLe uğraşacak vaktim oLsaydı veterineR oLur, seni tedavi ederdim ,

> seN dü$ünürsün, Ben uygularım , iŞte farKımıZ Bu!

> Yazmak tarzım değil! çizerim (H)

> Benim gözümde bir hiçsin artık, Nefretim aşkımı aştı bu gece.

> buRda etiKet geçmeZ. ne entel ayakLar, ne sulu tavırLar, buRası Türkiye, Yok öyLe!



Masmavi gökyüzündeki bembeyaz buLutLar kadar güzeLsin...

> Eğer çölde açan bir çiçek olsan, Seni kurutmamak için hep ağlardım.

> Bu acıYı yaŞattın baNa, sen yaşaMa sevdiğim, sen yaşama!

> En umutsuz, en biçare anımDa buLdun beni, sen tuttun eLimden.. Şimdi gitme, gitme ne oLur!

> Düşte umut, yürekte güç vurulmuşken, Döneceğim birgün, kimse beklemezken...
Farklı msn nickleri , yalan nickler , msn nickler
> aLdırma geçer dediLer, aLdırmadaN yapamaDım, 1 an biLe unutamaDım arkaNı dönüp gidişini..

> yaLan aşkLarLa doLuydu sokakLar! Ben sana inanDım sen yaLan oLmamaLıydın..


You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Farklı msn nickleri"

Yorum Gönder